تیم همسا

تاریخچه همسا

هسته اولیه تیم ما در سال ۱۳۹۴ با توسعه شبکه اجتماعی عمومی همسا که روی «نوآوریِ باز» متمرکز بود شکل گرفت؛ اما از سال ۱۳۹۷ تاکنون روی حل مسائل ارتباطی سازمان‌های بزرگ (Enterprise) تمرکز کرده‌ایم. ما معتقدیم هر مسئله سازمانی در کنار تمام راه‌حل‌های احتمالی، حتما یک «راه‌حل ارتباطی» نیز دارد.

شرکت توسعه خلاقیت و نوآوری همسا شرکتی دانش‌بنیان است که با توسعه پلتفرم و خدمات خود می‌تواند از طریق توسعه روابط درون‌‌سازمانی، منجر به ایجاد دلبستگی در کارکنان، بهبود عملکرد، مدیریت تغییرات و استقرار استراتژی در سازمان‌های بزرگ شود.

مأموریت ما توانمندسازی سازمان‌های بزرگ با تمرکز بر بهبود و اثربخشی ارتباطات درون‌سازمانی است. این توانمندسازی در جهت نیل به چشم‌انداز و اهداف سازمان مشتریان خواهد بود.

ما تا به امروز در چندین سازمان بزرگ و پیشرو در صنعت بانک، بیمه و فناوری اطلاعات تجربه‌های اجرایی جذاب و قابل دفاع داشته‌ایم و ۲ محصول در حوزه ارتباطات درون و برون‌سازمانی تولید کرده‌ایم.

 در همسا تیمی از بهترین‌های ایران، با تخصص‌های بین‌رشته‌ای از حوزه‌های فنی، طراحی و توسعه محصول، محتوا، رسانه، دیتا، روانشناسی و ارتباطات سعی دارند در کیفیت و کمیت روابط انسانی موجود در کسب‌وکارها اثرگذار باشند.

 

فرهنگ سازمانی همسا

فرهنگ سازمانی همسا فرهنگی استارتاپی، چابک و صمیمی است. همسا مدیر و تیمی جوان اما باتجربه دارد که به یادگیری و رشد هم یاری می‌دهند و براساس اصول کار تیمی و تفکر طراحی به انجام امور روزانه مشغول‌اند. اینجا فرهنگ تیمی، جایگاه ویژه‌ای دارد و در فرایند جذب هم‌تیمی جدید، سنجش تشابه فرهنگی، بخش حیاتی فرایند محسوب می‌شود. ما همگی حواس‌مان به حفظ و تقویت ارزش‌های ۵گانه فرهنگی همسا هست. 

ارزش‌های فرهنگی 

ما سعی می‌کنیم ۵ ارزش فرهنگی را هر روز زندگی کنیم تا در ما درونی شود. ۳ مورد از این ارزش‌ها، ولع، فروتنی و هوشمندی ارتباطی است که شرح آن در کتاب «بازیکن تیمی ایده‌آل» آمده است.  ۲ ارزش رفتاری دیگر هم مسئولیت‌پذیری و ارزش‌محوری هستند.

هر کدام از این ارزش‌ها، انجام رفتارهایی را در محل کار می‌طلبد.  مثلا هوشمندی ارتباطی سبب می‌شود که ما با «صراحت تمام‌عیار» به هم‌دیگر بازخورد دهیم.

تیم همسا
lh3


ایمیل: info@hamsaa.ir

با ما در لینکدین و واتساپ گفتگو کنید

خدمات همسا

  • اپلیکیشن همسا
  • شبکه‌گردانی
  • هوش تجاری
  • دلبستگی سازمانی
  • آموزش