H A M S A A

همسا؛ راهکار همسویی ارتباطات درون سازمانی

زمانی که همسا در سال 94 فعالیت خود را آغاز کرد، دغدغه‌ی تسهیل‌گری روابط بین فردی برایش مطرح بود. راه‌اندازی شبکه اجتماعی عمومی برای وصل سرمایه‌گذاران به کارآفرینان، ایده‌ی اولیه همسای عمومی بود. 

سال‌ها تجربه‌ی کار تیم همسا در شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های دولتی، ما را بر آن داشت تا روی «روابط درون سازمانی» که مهم‌ترین سرمایه‌ی هر سازمان و در اکثر موارد اصلی‌ترین نقطه‌ضعف محیط‌های کاری هم محسوب می‌شد، تمرکز کنیم.

قوانین سخت و انعطاف‌ناپذیر، سلسله‌مراتب سازمانی و ناکارآمدی سیستم‌های ارتباطی سنتی درون سازمان، به شدت کیفیت و بازدهی کار را کاهش می‌داد و موجب کندی فرآیندها و عدم رضایت مدیران و کارکنان می‌شد و هزینه‌های سنگینی به سازمان تحمیل می‌کرد.

شرکت دانش‌بنیان همسا به همراه جمعی از فارغ‌التحصیلان و نخبگان کشور ، بر آن شد تا راهکاری نوین برای افزایش کیفیت روابط درون‌سازمانی ارائه دهد. راه‌اندازی شبکه اجتماعی درون‌سازمانی به همراه خدمات همسا، راهکار مسائل حوزه ارتباطات درون سازمان بود. و نتیجه آن افزایش دلبستگی درون سازمان و بهبود روندهای کاری بود که به صورت عملی در بانک سامان اجرا شد.

جسارت و پیشرو بودن بانک سامان در جهت همراهی با همسا و بهبود کیفیت روابط درون‌سازمانی، ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای تیم همسا به وجود آورد.

راهکار ارائه شده شامل: استقرار اپ، شبکه‌گردانی، تولید محتوای مناسب، آموزش، رصد و تحلیل وضعیت فعلی و پیشرفت‌های سازمان است؛ که تجربه‌ی دو سال و نیمه در یکی از بزرگترین بانک‌های کشور، مزیت همسا در برابر سایر روش‌های ارتباطی درون‌سازمانی است.

مأموریت ما توانمندسازی سازمان‌های بزرگ با تمرکز بر بهبود و اثربخشی ارتباطات درون‌سازمانی است. این توانمندسازی در جهت نیل به چشم‌انداز و اهداف سازمان شما خواهد بود.

تلفن تماس: 44227265
ایمیل: info@hamsaa.ir

ما را در شبکه‌های اجتماعی همراهی کنید

دسترسی سریع

  • چرا همسا
  • داسان‌های موفقیت
  • درباره ما
  • تماس با ما

خدمات همسا

  • شبکه گردانی
  • ابزار همسا
  • هوش تجاری
  • افزایش دلبستگی سازمانی
  • آموزش