از تله های گفتگوی آنلاین تا ساختن ارتباطات مؤثرتر
چه کسی تجربه یک بحث آنلاین تند و تیز را نداشته است؟ جایی که یک گفتگوی ساده به سرعت به یک جنگ لفظی تبدیل میشود. اما چرا این اتفاق میافتد؟ و مهمتر از آن، چگونه میتوانیم از این وضعیت اجتناب کرده و گفتگوهای آنلاینمان را به مکالماتی سازنده و مفید تبدیل کنیم؟ در این مقاله، […]
چرا کارمندان از شرکت در نظرسنجیها فراریاند؟ راز افزایش مشارکت را اینجا بخوانید!
آیا تا به حال به این فکر کردهاید که چرا بسیاری از کارمندان به نظرسنجیهای سازمانی بیتفاوت هستند؟ شاید باور نکنید، اما تنها درصد کمی از کارمندان به طور متوسط در این نظرسنجیها شرکت میکنند. این آمار نگرانکننده نشان میدهد که بسیاری از سازمانها در دریافت بازخورد صادقانه از کارمندان خود با چالش جدی روبرو […]
وقتی به جای حل مشکل، به دنبال ابزار میگردیم
در سالهای اخیر، بسیاری از سازمانها به دنبال راهکارهایی برای بهبود ارتباطات سازمانی خود بودهاند. مشکلات ارتباطی درون سازمان، تأثیرات منفی گستردهای مانند سوءتفاهم، کاهش بهرهوری و نارضایتی کارکنان دارد. با این حال، راهکاری که اغلب به ذهن مدیران میرسد، استفاده از شبکه اجتماعی درون سازمانی یا ابزارهای نوین ارتباطی است. این ابزارها، از جمله […]