همسا چیست؟

همسا یک پلتفرم ارتباطی اختصاصی برای سازمان‌های متوسط و بزرگ (۱۵۰ تا ۵۰۰۰ نفر) است. یک شبکه اجتماعی و پیام‌رسان درون‌سازمانی که می‌تواند افراد را در بخش‌های مختلف سازمان به هم متصل کند. ممکن است سازمان شما به دلیل پراکندگی جغرافیایی، ساختار سلسله‌مراتبی و یا فرهنگ جزیره‌ای، با مشکلات و عارضه‌های ارتباطی دست و پنجه نرم کند؛ در این صورت احتمالا همسا می‌تواند به شما کمک کند تا قدم‌های اولیه برای حل این مشکل را بردارید … البته که استقرار و استفاده از بسترهای ارتباطی اجتماعی در سازمانی که ارتباط واقعی و روان را تمرین نکرده، در قدم‌های اول چالش‌برانگیز است. ممکن است شما هم ابهامات و نگرانی‌هایی داشته باشید که در فرهنگ سازمانی ایرانی کاملا به‌جا و درست است. می‌توانید در گام اول پلتفرم همسا را به صورت رایگان تجربه کنید. در مرحله بعد، تجربه تیم همسا طی استقرار این ابزار در سازمان‌هایی با فرهنگ‌ها و ابعاد متنوع به شما کمک خواهد کرد تا پاسخ ابهامات و نگرانی‌هایتان را پیدا کنید. همراه شما هستیم تا با اطمینان بیشتر برای ارتقای کیفیت ارتباطات و یکپارچه کردن سازمان‌تان اقدام کنید.

شبکه اجتماعی سازمانی

در همسا قبل از هر چیز می‌توانید یک شبکه اجتماعی اختصاصی از تمام اعضای سازمان‌تان بسازید؛ فضای امنی برای گفتگوها و ارتباطات درون خانواده‌ سازمانی‌تان. هر کسی پروفایلی دارد که متناسب با ویژگی‌های شغلی، محل خدمت و ساختار سازمان ساخته می‌شود. تمام قابلیت‌های یک شبکه اجتماعی آشنا مانند لینکداین یا اینستاگرام در اختیار همکاران شماست تا از آن برای اشتراک دانش و تجربه، قدردانی از یکدیگر، اطلاع‌رسانی موضوعات مختلف، بیان مسائل و چالش‌ها، همفکری و … استفاده کنند.

گروه‌های کاری

در همسا می‌توانید بر اساس محل خدمت افراد، تخصص‌ها، رده‌های شغلی، علایق یا هر ویژگی مشترک دیگری، کارگروه‌های تخصصی بسازید. با این قابلیت می‌توانید در جامعه سازمانی خود، جامعه‌های کوچک تخصصی بسازید تا افراد راحت‌تر با هم ارتباط بگیرند و گفتگو کنند.

پیام‌رسان سازمانی

پیام‌رسان همسا، سازمان شما را از ابزارهای عمومی مثل تلگرام و واتساپ بی‌نیاز می‌کند؛ همکاران شما بدون نیاز به داشتن شماره همراه، یکدیگر را پیدا می‌کنند و بر تعاملات کاری متمرکز هستند. به علاوه اینکه دانش و تجربه و اطلاعات ارزشمند همکاران همواره در دسترس است و نگران از دست رفتن دانش سازمانی‌تان نیستید.

مدیریت جریان‌های ارتباطی

در پنل مدیریتی همسا، علاوه بر امکانات اولیه نظیر مدیریت کاربران و محتوا، امکانات مختلفی برای بکارگیری یک رسانه اجتماعی در خدمت پیشرفت سازمان دارید. مثلا می‌توانید کاربران را گروه‌بندی کنید و توجه گروه‌های مختلف را به پیام‌های مهم‌تر جلب کنید. به آن‌ها پوش‌نوتیفیکیشن یا پیامک ارسال کنید. از کاربران تاثیرگذار سازمان‌تان برای انتقال پیام‌های راهبردی کمک بگیرید و …
در این پنل تجربه بیش از ۵ سال کار حرفه‌ای ارتباطی انباشته شده تا قدم‌های اول ساختن جریان‌های ارتباطی را راحت‌تر بردارید.

داشبوردهای تحلیلی

وضعیت موجودتان را ببینید و برای بهبود قدم بردارید.
از گفتگوهای همکاران‌تان می‌توانید تصویر واضحی از وضعیت عمومی سازمان‌تان پیدا کنید. چه زمانی همراه‌تان هستند و کجا بی‌تفاوت؟ در چه موضوعاتی دغدغه‌مند هستند و چه مواردی برایشان ب‌ی‌‌اهمیت است؟ بخ‌ش‌‌های مختلف سازمان‌تان به هم متصل‌ند یا اینکه شما هم دچار سندروم فعالیت جزیره‌ای هستید؟ داشبوردهای تحلیلی همسا مثل جواب آزمایشی هستند که خیلی چیزها را نشان‌تان می‌دهد. آزمایشی که به طور مداوم در جریان است؛همیشه از جریان گفتگوهای بین همکاران در بخش‌های مختلف، می‌توانید با نقاط ضعف، مسائل و مشکلات سازمان‌تان مواجه شوید! البته لازم است برای بهبود، شجاع و مصمم باشید .

اتصال به سامانه‌های سازمانی

همسا یک پلتفرم سیال و منعطف است که قابلیت اتصال با تمامی نرم‌افزارهای داخلی سازمان‌ شما را داراست. برخی از سازمان‌ها ممکن است دارای یک سیستم اختصاصی برای منابع انسانی خود باشند یا این که سامانه پیامکی خاص خود را در اختیار داشته باشند. همسا این امکان را به شما می‌دهد تا از طریق API به این سیستم‌ها متصل شده و یک بستر متمرکز برای ارتباطات سازمانی شما فراهم کند.

سوالات متداول