cropped-cropped-logo.png

افزایش رضایت کارمندان با همسا

افزایش رضایت شغلی کارمندان بخشی از دستاوردهای مهم همسا در همکاری با سازمان‌های متعدد است. کارمندان زیادی از موقعیت کاری خود در محل کارشان رضایت کامل ندارند و یا حتی با این که از پست و سمتشان راضی هستند، می‌دانند که استعداد و علایق اصلی آن‌ها در زمینه‌هایی به جز شغل فعلی آن‌هاست. این داستان موفقیت همسا درباره کارمندی با شرایط مشابه است؛ کارمندی که توسط همسا شغلش را به شغلی مرتبط با حوزه علاقمندی‌اش تغییر داد و در دپارتمان دیگری از سازمان مشغول به کار شد. البته به دلیل محرمانه بودن اطلاعات از ذکر نام و سمت افراد و همچنین نام سازمان معذوریم.

یکی از کارمندان این سازمان که تحصیل‌کرده رشته نرم‌افزار بود، در کنار تمام تلاشی که برای انجام وظیفه‌اش در سازمان داشت، به دلیل علاقه و استعداد خاص خود در زمینه الکترونیک، دائما پست‌ها و محتواهایی با موضوعات الکترونیک در پلتفرم همسا منتشر می‌کرد و علاقمندی‌های خود را با دیگر افراد سازمان به اشتراک می‌گذاشت. از آن‌جایی که تمام کارکنان سازمان قابلیت مشاهده پست‌ها در پلتفرم همسا را دارند و از طریق همسا می‌توانند با کل سازمان در ارتباط باشند، افرادی که در دپارتمان مرتبط بودند پس از مشاهده محتوای این کارمند مستعد با او تماس گرفتند. این اتفاق سبب شد تا شخصی بااستعداد پس از سال‌ها فعالیت در سازمان (شعبه)، محل کار خود را تغییر دهد و در قسمت دیگری از همان سازمان اما در جای درست و در بخشی که بیشترین علاقه را دارد مشغول به کار شود.

این داستان موفقیت، قسمت کوچکی از تجربیات ما در همسا است. در طی این سال‌ها و استقرار در سازمان‌های مختلف دریافتیم که دیدن رضایت افراد در سازمان که ماحصل تلاش همساست، شیرین‌ترین تجربه‌ای است که می‌توانیم داشته باشیم و عمیقا خوشحالیم که همکاری همسا با سازمان‌ها منجر شده تا چنین اتفاقات لذت‌بخشی را به چشم ببینیم.

آخرین داستان‌ها

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید