cropped-cropped-logo.png

دوستی‌هایی که با همسا شکل گرفت

معمولا افرادی که در سازمان‌های بزرگ مستقر هستند همکاران خود را به خوبی نمی‌شناسند و همه روابط آن‌ها در حد روابط کاری در محل کار باقی می‌ماند. اما به واسطه همکاری این سازمان‌ها با همسا، ارتباطات افراد در حدی بهبود یافته است که کارکنان این سازمان‌ها با استفاده از اپلیکیشن همسا توانسته‌اند همکاران خود را در شعب مختلف بشناسند و به دلیل وجود علایق مشترک، گروه‌هایی در این خصوص تشکیل بدهند. این داستان درباره آشنایی گروهی از ورزش‌دوستان در یکی از سازمان‌هاست و البته که به دلیل حفاظت از اطلاعات شخصی افراد و سازمان، همسا خود را موظف می‌داند تمام داستان‌های موفقیت را بدون ذکر هرگونه نام و نشانی روایت کند.

یکی از کارکنان که همه او را به عنوان شخصی علاقمند به ورزش می‌شناسند و به طور مداوم محتواهایی با چنین موضوعاتی به اشتراک می‌گذارد، با انتشار فراخوانی در اپلیکیشن همسا از همکارانی که به فعالیت‌های ورزشی و مخصوصا کوهنوردی علاقه دارند دعوت می‌کند تا با یکدیگر آشنا شوند. تمام افرادی که تمایل خود را به این برنامه اعلام کردند یک گروه برای فعالیت‌های ورزشی تشکیل دادند و نتیجه همین یک پست گروهی از کارمندان شد که هر هفته با یکدیگر به کوه می‌روند و در طبیعت نفسی تازه می‌کنند. البته که در مقابل هم سازمان از تشکیل این گروه‌ها استقبال می‌کند؛ چرا که مدیران باور دارند تعالی در یک سازمان زمانی اتفاق می‌افتد که کارکنان آن به اهمیت برقراری تعادل میان کار و تفریح آگاه باشند.

شبکه اجتماعی سازمانی همسا یک ابزار ارتباطی هوشمند است که از طریق آن تمامی افراد یک سازمان می‌توانند از هر کجا که باشند با یکدیگر تعامل برقرار کنند؛ در طی این سال‌ها همسا شاهد شکل گرفتن دوستی‌ها و گروه‌های ورزشی، هنری و… زیادی بوده است و این داستان فقط یکی از آن‌هاست.

آخرین داستان‌ها

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید