cropped-cropped-logo.png

همسا در خدمت رشد و تعالی کارکنان سازمان

داستان موفقیت کمپین چرخه ایجاد مهر اهمیت استقرار همسا در سازمان‌ها را به خوبی بیان می‌کند و نشان می‌دهد که با ایجاد یک بستر ارتباطی مناسب، کارکنان می‌توانند در جهت رشد و یادگیری خود قدمی مثبت بردارند و دیگر همکاران را نیز با خود همراه کنند. ما به دلیل محرمانه‌بودن اطلاعات سازمان‌ها، تمامی داستان‌های موفقیت خود را در همسا با حفظ نام و نشان افراد و نام سازمان منتشر می‌کنیم.

مدیر یکی از دپارتمان‌های سازمان کتابخانه‌ای برای کارکنان طراحی کرده بود و با به اشتراک گذاشتن فراخوانی در همسا از افراد خواست که در صورت تمایل، کتاب‌های خود را به این کتابخانه اهدا کنند؛ اما تنها شرط اهدای کتاب این بود که هر اهداکننده کتاب مورد نظرش را با اسم و امضای شخصی خودش برای دپارتمان ارسال کند. ما در همسا از اتفاق به عنوان چرخه ایجاد مهره یاد می‌کنیم. فرآیند اهدای کتاب با استقبال بسیاری مواجه شد و افراد زیادی کتاب‌های خود را به کتابخانه فرستادند. در مقابل هم دپارتمان مربوطه با انتشار عکس هر کتاب در پلتفرم همسا، قدردانی خود را نسبت به هر شخص ابراز کرد.

تجربه چرخه ایجاد مهر یکی از تجربیات موفق همسا در زمینه اهمیت یادگیری و تشویق کاربران به اهدای کتاب بود که نتایجی به یادماندنی و خاطره‌انگیز را برای افراد سازمان به همراه داشت و تیم همسا به خاطر این که بخشی از این چرخه بوده است، به خود می‌بالد.

آخرین داستان‌ها

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید