cropped-cropped-logo.png

گفتگوسازی برای هدف

گفتگوی مستمر با مدیران و شنیدن نظرات آن‌ها درباره همسا و ارزش‌هایی که در سازمان خلق کرده است جزئی از تعهدات ما در همسا است و به همین دلیل است که معتقدیم همکاری همسا با سازمان‌ها زمانی بهترین نتیجه را دارد که فقط به ارائه اپلیکیشن محدود نشود.

این داستان موفقیت از دید مدیری است که معتقد است تا پیش از همسا استراتژی‌های مشابهی در سازمان وجود داشته است اما با کمک همسا و برگزاری کمپین‌های متعدد در راستای استراتژی‌های سازمان، گفتگوسازی برای هدف آسان‌تر از همیشه شده است، فرهنگ گفتگو در سازمان قوت گرفته و حالا تمام کارکنان ارتباط شفاف‌تری با یکدیگر دارند. البته برای حفظ حریم شخصی، داستان‌های موفقیت همسا بدون ذکر نام و سمت شخص و نام سازمان روایت می‌شوند.

از آن‌جایی که لحن سازمان‌ها معمولا لحنی رسمی است و بخشنامه‌ها، درخواست‌ها و نامه‌ها همگی باید در چارچوب مشخصی باشند، انتقال پیام با مشکلات و ابهامات زیادی همراه است؛ اما با توجه به این که در پلتفرم همسا اغلب کاربران با زبان نیمه‌رسمی یا حتی غیررسمی با یکدیگر صحبت می‌کنند، کاربران می‌توانند با پیگیری این مسائل از طریق همسا، توضیح مناسب را دریافت کنند. علاوه بر این، با استفاده از پوش نوتیفیکیشن همسا، مسئولان می‌توانند توضیحات لازم را فقط برای کارکنان مربوطه ارسال کنند تا کارمندان دیگر در معرض پیام‌های متعدد و غیرضروری قرار نگیرند.

برای مثال یکی از اشخاصی که مسئولیت بخشنامه‌ها را در این سازمان بر عهده دارد معتقد است با کمک همسا تماس‌های تلفنی و حضوری برای توضیح هر بخشنامه به حداقل رسیده و با انتشار توضیحات در اپلیکیشن همسا و ارسال پوش نوتیفیکشن برای افراد مربوطه، مراحل انتقال پیام و شکل‌گیری ارتباطات، ساده‌تر و با شفافیت بیشتری انجام می‌شود و مهم‌ترین مساله این است که کارکنان پس از مطالعه هر بخشنامه می‌توانند در پلتفرم همسا سوالات خود را مطرح کنند و مطمئن باشند مسئول مربوطه به سرعت به آن‌ها پاسخ خواهد داد.

ایجاد گفتگوهای سازنده و تعاملات اثربخش باعث می‌شود تا همسو شدن افراد یک سازمان آسان‌تر از همیشه انجام شود. به همین دلیل است که ما در همسا به قدرت ارتباطات موثر باور داریم و معتقدیم برای حل هر مساله قطعا راهکاری از جنس گفتگو وجود دارد.

آخرین داستان‌ها

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید