کمپین موفق قدم‌قدم تا سلامتی

کمپین سازمانی

یکی از ویژگی‌های اصلی همسا، قابل استفاده بودن آن در تمامی ساعات شبانه‌روز است. هر ساعتی که کاربران همسا ایده‌ای برای مطرح کردن دارند، میتوانند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، سازمان هم می‌تواند به بخش‌های غیرکاری کارکنان بپردازد و با برگزاری کمپین سازمانی هوای سلامت روان و جسم آن‌ها را داشته باشد. به همین دلیل برخی از استراتژی‌های همسا شامل برگزاری کمپین‌هایی جذاب، سرگرم‌کننده و البته مفید و انگیزه‌بخش برای کارمندان است.

این داستان درباره یکی از کمپین‌های موفقی بود که همسا در حوزه سلامتی کارکنان اجرا کرده است . به دلیل حفظ حریم شخصی افراد، بدون ذکر نام و سمت کارمندان و همچنین نام سازمان روایت می‌شود.

کمپین قدم قدم تا سلامتی

یکی از عوامل موثر در سطح شادی و رضایت کارکنان یک سازمان، سلامتی آن‌هاست. با توجه به این که کارمندان شادتر افرادی هستند که مراقب سلامتی خود هستند و فعالیت بدنی متعادلی دارند، همسا در نوروز 1400 با برگزاری کمپین “قدم‌قدم تا سلامتی” از کارمندان دعوت کرد تا به فعالیت بدنی بیشتر در رقابتی دوستانه با همکاران خود بپردازند.

 برای شرکت در این کمپین سازمانی فقط کافی بود کارمندان هر روز تعداد قدم‌های خود را با استفاده از اپلیکیشن قدم‌شمار اندازه‌گیری کنند و عدد مورد نظر را به صورت روزانه در اپلیکیشن همسا به اشتراک بگذراند. قرار بر این بود که در پایان کمپین شخصی که بیشترین قدم را در جهت سلامتی برداشته است برنده اعلام شود و هدیه‌ای دریافت کند اما کمپین به قدری با استقبال و مشارکت بالای کارکنان روبه‌رو شد که در نهایت علاوه بر برنده این چالش، از باقی شرکت‌کنندگان هم تقدیر شد.

این داستان تنها یک نمونه موفق از کمپین‌های همسا است.  ما معتقدیم که تقویت فرهنگ مشارکت کارکنان در یک سازمان، تنها با تعیین استراتژی‌های اصولی امکان‌پذیر است. بسیار خرسندیم که این کمپین با موفقیت به پایان رسید و افراد زیادی برای حفظ سلامتی در آن مشارکت کردند.

تجربه‌های دیگری از کمپین‌های موفق اجرا شده در سازمان‌ها توسط پلتفرم ارتباطی همسا را اینجا بخوانید. 

برای دریافت محتوای بیشتر و به‌روز، ما را در لینکدین دنبال کنید.

آخرین داستان‌ها

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید