چرا کارمندان از شرکت در نظرسنجی‌ها فراری‌اند؟ راز افزایش مشارکت را اینجا بخوانید!

چرا کارمندان از شرکت در نظرسنجی‌ها فراری‌اند؟ راز افزایش مشارکت را اینجا بخوانید!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا بسیاری از کارمندان به نظرسنجی‌های سازمانی بی‌تفاوت هستند؟ شاید باور نکنید، اما تنها درصد کمی از کارمندان به طور متوسط در این نظرسنجی‌ها شرکت می‌کنند. این آمار نگران‌کننده نشان می‌دهد که بسیاری از سازمان‌ها در دریافت بازخورد صادقانه از کارمندان خود با چالش جدی روبرو هستند. اما چرا؟ و مهم‌تر از آن، چگونه می‌توان این وضعیت را تغییر داد و مشارکت کارمندان را در نظرسنجی‌ها افزایش داد؟

وقتی به جای حل مشکل، به دنبال ابزار می‌گردیم

وقتی به جای حل مشکل، به دنبال ابزار می‌گردیم

در سال‌های اخیر، بسیاری از سازمان‌ها به دنبال راهکارهایی برای بهبود ارتباطات سازمانی خود بوده‌اند. مشکلات ارتباطی درون سازمان، تأثیرات منفی گسترده‌ای مانند سوءتفاهم، کاهش بهره‌وری و نارضایتی کارکنان دارد. با این حال، راهکاری که اغلب به ذهن مدیران می‌رسد، استفاده از شبکه اجتماعی درون سازمانی یا ابزارهای نوین ارتباطی است.

تقویت دلبستگی سازمانی: از ارتباطات تا تغییر

تقویت دلبستگی سازمانی: از ارتباطات تا تغییر

شاید همه ما شنیده باشیم که دلبستگی سازمانی یکی از عناصر کلیدی برای ساختن محیط کاری ایده‌آل است. ممکن است این موضوع بارها به شکلی در ذهن‌مان خطور کرده باشد، به‌ویژه اگر به‌عنوان یک کارمند یا مدیر به دنبال ایجاد یا تجربه چنین حسی در فضای کاری باشیم،  بدون اینکه بدانیم “دلبستگی” اسم ساده‌ای هست که با این خواسته‌ پیچیده و عمیق در ارتباط است!

1 2 3 4 5 6
عضویت در خبرنامه